שעוני איכות מתוצרת שוויץ מאז 1951

הפנייה הנצחית של שעון ירח שוויצרי

ניתן לזיהוי מיידי, שעון הירח השוויצרי נראה כחלק על פרק כף היד. הצגת עיצוב השעון ירח הופכת שעון אמין ליצירת אמנות. יש בזה יותר, כמובן, מסתם עיצוב אמנותי. חוגת שלב הירח היא תכונה פונקציונלית של שעון המאפשרת לך לעקוב אחר השלב הנוכחי של הירח כפי שהוא מופיע בשמיים.

הקסם שלנו מהירח נמשך מאות שנים, מאז שגברים ונשים הסתכלו אל השמש, הירח והכוכבים כדי לאמוד תחושת זמן. מהר קדימה לזמנים המודרניים ואנחנו עדיין שבויים בנוכחותו של ירח בהיר בשמי הלילה, ומכאן הפופולריות המתמשכת של שעון שלב הירח השוויצרי.

אם אתה רוצה לעקוב אחר מחזור הירח תוך שמירה על השעה, תסתכל על שעוני Magno Swiss moonphase של Jowissa. שעונים אלו לגברים מעוטרים בחוגה ייחודית לשלב הירח, כאשר הירח והכוכבים הזהובים הבוהקים בולטים על רקע כחול חי על החוגה. האפקט הכולל נועז ובולט תוך הכרה בחלוף הזמן החזותי בזמן שהירח מקיף את כדור הארץ.

אם אתה אוהב עיצוב נועז ודקורטיבי, שעוני Magno מציעים גם וריאציות צבע כדי לשפר את המשיכה היצירתית הכוללת. שעונים שחורים חכמים עם רצועות עור איטלקיות מקבלים פופ של צבע עם תצוגת שלב הירח. חוגות כחולות אוקיינוס ​​מתרעננות גם עם הירח והכוכבים בפרטי זהב. בדוק גם את חוגות הקרמל הכסוף והזהוב למשהו שונה.

בסך הכל, אם אתה אוהב כאשר עיצוב אמנותי והאומנות של ייצור שעונים שוויצרי משלבים כוחות ליצירת שעון יוקרתי עם משיכה ויזואלית, שעון ירח שוויצרי הוא השעון בשבילך.

#מוצרים#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-275-l#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-274-l#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-272-l#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-273-l#

#מוצרי קצה#