שעוני איכות מתוצרת שוויץ מאז 1951

דגשים לגברים

השעונים בקולקציות הגברים שלנו מוגדרים על ידי עיצובים נחשקים ביותר עם דגשים אישיים. נחשקים ופונקציונליים, שעונים אטרקטיביים אלה משלימים סגנונות שונים מבגדי עבודה חכמים ולבוש משרדי ועד ללבוש ספורט ופנאי. ואכן, אנו שואפים לעמוד בציפיות של האדם המודרני ולכן יש לנו שעון המתאים לכל מצב, אירוע והרפתקה. כמו גם משיכה ויזואלית גדולה, מחויבות לאומנות ניכרת בבנייה - כל שעון מיוצר בעבודת יד עם סמן מצוינות תוצרת שווייץ.

בחלק הראשון של סדרת "ההיילייטס לגברים" שלנו, ברצוננו להציג בפניכם את הקולקציות LeWy 3 ו- Tiro : 

LeWy 3 - אופנתי בזמן 

ה- LeWy 3 משיג משיכה אלגנטית-קז'ואל עם הסגנון הברור והעיצוב המודרני שלו. הקוטר הבולט של 42 מ"מ הוא הבסיס החזק לזכוכית המינרלית החתוכה עם קצה מלוטש. הדגשות מיוחדות כוללות את החוגה עם תצוגת תאריך בשמשה רפלקטיבית ואת הלוח המתכתי המשולב בזכוכית. 

אינדקס קו מיושם, ידיים בסגנון אובליסק ורצועות עור אמיתיות באיכות גבוהה עם הבלטה של ​​תנין חצי מט משלימות את הפרופיל הבולט של דגם זה. בנוסף, מערכת ה"שחרור המהיר" החדשה מקלה על החלפת הצמידים ובכך מאפשרת מראה אינדיבידואלי. 

ה- LeWy 3 הוא שעון אלגנטי המתאים לכל מצב. אמין, נראה טוב וסופר נוח על פרק היד - כל מה שאתה רוצה משעון. 

TIRO - עיצוב יצירתי בקטרים ​​גדולים 

אוסף זה מייצג את שעון הגברים המודרני בעבודת יד ועושה אמירה עוצמתית. עם קוטר מלא של 45 מ"מ בסגנון בולט וגברי, הטירו הוא מפנה ראשים אמיתי. החוגה עם גימור השמש המחזיר אור ואינדקס הקו המיושם היא תכונת עיצוב מושכת תשומת לב. המחוגים ותצוגת התאריך בסגנון דאופין משפרים עוד יותר את המראה הגברי. 

שעון זה , יצירתי, נועז וחובק מגוון של תערובות צבעים , מצויד בצמידי עור אמיתיים, צמידי טקסטיל או נירוסטה כדי להתאים לטעם האישי. כמו כן, עיצוב הביקולור הוא גולת הכותרת של ממש. במקומות אחרים, הזכוכית המינרלית המוקשה עם הקצה המלוטש יוצרת השתקפויות מרגשות ומעניקה לשעון את אופי הג'וויסה המובהק שלו . 

בקיצור, השעון החזק והאמין הזה מושך את העין ומשאיר אותך בזמן ובאופנתיות קדימה בכל מקום שאתה הולך. 

גלה את כל קולקציית LeWy3 כאן . או שאתה אוהד טירו? לאחר מכן לחץ כאן לחקור את העולם של אוסף Tiro.

תעשה חיים!