שעוני איכות מתוצרת שוויץ מאז 1951

5 טיפים כיצד לבחור את המתנה המושלמת

מדריך מתנה 

בחירת מתנה למישהו היא חוויה אישית עמוקה. זוהי פעולה מתחשבת ו  ביטוי של אהבה המציין חגיגה או אירוע מיוחד . באופן טבעי , אתה רוצה לקנות מתנה שתרשים מישהו מיוחד . אתה גם רוצה שיהיה לו משיכה מתמשכת . מסיבות אלו בלבד , שעון Jowissa הוא בחירה מצוינת . השעונים האיכותיים האלה לא רק נראים יפים והם בנויים להחזיק מעמד אלא יש גם ערך סנטימנטלי. לא בטוחים מה לקנות? המדריך שלנו יעזור לך לבחור מתנה מושלמת לגברים ולנשים . 

1 תחשוב על סוג אישיות 

אם אתם מחפשים רעיונות למתנות למישהו, חשבו איך הייתם מתארים את האישיות שלו . האם הם הרפתקנים, יוצאי דופן, אנשים ביתיים, שקטים, מתוחכמים, זוהרים או ספורטיביים? התחשבות בתכונות האישיות של מישהו יעזור להנחות אותך בבחירת המתנה המתאימה ביותר עבורו .

לדוגמה, נשים מסוגננות ויוצאות יאהבו את Facet Strass או Facet . שעוני כרונוגרף LeWy 9 מהווים מתנה נהדרת לגברים ספורטיביים או אוהבים לבלות בחוץ.

#מוצרים#

product#facet-strass-rose-bordeaux-leather-j5-624-m#

product#facet-strass-gold-mesh-j5-629-m#

product#facet-rose-white-mesh-j5-610-l#

product#lewy-9-swiss-mens-watch-j7-134-l#

product#lewy-9-swiss-mens-watch-j7-132-l#

#מוצרי קצה#

2 שימו לב לסגנון האישי ולאביזרים 

אם אתה קונה מתנה למישהו ללבוש, זה צריך לשקף את הסגנון האישי שלו. יש אנשים שנוח להם יותר עם מראה קז'ואל מחוץ לתפקיד בעוד שאחרים אוהבים להתחפש ולהיראות חכמים. זה גם עוזר להסתכל מקרוב על סוג האביזרים שהם לובשים. האם הם אוהבים ג'יישן , כסף או יהלומים? תצפיות אלו הן קווים מנחים טובים. 

גברים עם סגנון נינוח ונצחי יעריכו שעון מבית Magno או אוסף Tiro. או, יש לך חבר אוהב תכשיטים? היא תאהב את ה-Facet Princess, שעון יפהפה בעל פנים מרובעות בהשראת היהלום בחיתוך הנסיכה. זה מושלם עבור הפרפר החברתי שאוהב להתחפש ולצאת. 

#מוצרים#

product#facet-princess-j8-061-m#

product#facet-princess-j8-067-m#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-272-l#

product#magno-swiss-mens-watch-j4-277-l#

מוצר#tiro-steel-black-steel-j4-230-l#

#מוצרי קצה#

3 הכן את המתנה גם מעשי וגם סנטימנטלי 

אנשים אוהבים מתנה שהיא מעשית ושימושית. זה הופך למיוחד עוד יותר אם יש לו גם ערך סנטימנטלי . שעון אמין עבור גברים ונשים הוא אידיאלי עבור שמירת זמן יומיומית . זה גם תזכורת ויזואלית של האדם שהעניק את השעון במתנה . לאחר שהמקבל החליט לשמור את השעון, אתה יכול להתאים אותו אישית על ידי הצעה לחרוט את השעון . זה הופך אותה למתנה משמעותית יותר - האדם יחשוב עליך בכל פעם שהוא יענד את השעון שלו. 

4 שחק את זה בטוח אבל אף פעם לא משעמם 

אם אתה לא בטוח בכל מה שקשור לקניית מתנה, אז בחר עיצוב נצחי. למרות שזה מפתה ללכת על גורם ה"וואו" , אתה לא רוצה להציף מישהו עם בחירה נועזת. ל-Jowissa מגוון מצוין של עיצובים אופנתיים שיתאימו ללבוש יומיומי ולכל הטעמים . 

נעליים בעיצוב גבוה עם משיכה נצחית כוללים את הקולקציות AnWy, Roma ו- LeWy 3 . עיצובים אלה לא יהיו גאים במקום על פרק היד של חבר או אהוב . המראה המתוחכם של השעונים האלה ימשיך לעונות הבאות. 

#מוצרים#

product#anwy-swiss-ladies-watch-j6-316-l#

product#anwy-swiss-ladies-watch-j6-222-l#

product#roma-gold-white-mesh-j2-286-m#

product#lewy-3-swiss-mens-watch-j4-252-l#

product#lewy-3-rose-brown-leather-j4-240-l#

#מוצרי קצה#

5 קנה בבטחה ובדוק את מדיניות ההחזרות 

ללא קשר למתנה שאתה קונה, וודא שאתה רוכש אותה מקמעונאי אמין. אם אתם עושים קניות באינטרנט, בדקו שהאתר מאובטח. חפש את תכונת ה"נעילה" המופיעה משמאל ל-ULR. כמו כן, כדאי לבדוק את תקופת מדיניות ההחזרות . אל תבצע את הרכישה חודשים מראש . זה מקל על חברים ואהובים להחזיר או להחליף מתנה. הקפד לברר גם לגבי אחריות. לדוגמה, Jowissa מציעה כעת אחריות יצרן ל-5 שנים. זה נותן לך שקט נפשי בעת מתן שעון Jowissa במתנה.